neljapäev, 6. oktoober 2016

Juhused

Oot, eile ma vist ei jõudnud kirjutada, jah. Siis kirjutan seekord.

Teisipäeval oli meeletult pikk päev. Käisin koolis ja siis vaatasin Koma ja tema uue rentniku trenni pealt ja jõudsin Kristiina juurde mingi kell 10 vist. No ja kuna oli õhtu, läksingi magama. Ma isegi ei mäleta enam suurt, mis juhtus.

Täna oli ka meeletult pikk päev. Algas see sellega, et hommikul ei läinud auto tööle ja ma hilinesin loengusse pool tundi, haha. Aga noh see, et auto tööle ei läinud, ma ei tea, mis viga on, ja loodan, et edaspidi läheb. Muidugi lõpuks see läks tööle ja terve päev otsa edaspidi ka läks tööle ilusti. Vb olen ma liiga palju akut piinanud oma bassiga, aga samas tehti akutest mulle augustis ja siis oli kõik korras.



Aga asi on selles, et saan aru, et olen mässinud end nii mitmesse projekti, pluss veel hetkeline pidev ööbimiskohtade ja toiduotsing, et mul ongi nii kiire koguaeg ja nii väsinud ja vähe maganud. Aga saan hakkama.

Lisaks tegin täna avastuse, et mida ma ikkagi uurida tahaks, on üldpilt. Arstiteaduskonnas saab uurida üldpilti, aga biomeditsiin/geenitehnoloogia on ikkagi mingi molekulitasand. Mind on alati huvitanud, kuidas nad kokku kõik teevad midagi. No, aga mis teha. Kooliga ongi praegu selline, et lõputöö teemat veel pole, aga tahaks teha midagi, aga üldpilti on nii raske leida, sest ma ei õpi ju arstiks.

Nüüd tulin sõbra ühikasse praegu, sest saab vaikust ja rahu. Rääkisin ju, et pelgan siia tulla. Ükskord nt saime sõbrannadega sõimu, kui tulime ühtedele sõpradele siia ühikasse külla. Meid oli kolm, mina ja mu kaks sõbrannat ja siis kaks sõpra, kes siin ühikas elasid. Ukse peal pistis mutt lõugama, et me ei saa, ainult KAKS tüdrukut võivad minna ja vaatas siis minu otsa "kolm ei või tulla!!!" Ma ei tea, miks mina alati muttidele ette jään. Mu sõbranna andis komandandile viisakusest kommi ja komandant karjus "mis see on mingi altkäemaks või?!?!?!"See oli siis kunagi mõned aastad tagasi. Seekord on vist taibatud, et täiskasvanud inimesed on täiskasvanud.

Täna siis tulin ühe tüdruku järgi ühika uksest sisse. Ja läks ta trepikotta, ma ka. Läks ta samale korrusele, kuhu mina ja no ma ka, mul oli ju vaja minna oma sõbra tuppa. Läks ta siis ka ühte koridori ja mina kannul. Mul oli juba imelik, et issand, ta äkki arvab, et ma stalgin teda. Siis lõpuks läks ühte boksi ja mina sinnasamma. Jõudsin sinna ja naersime koos. Ehk ta juhtus olevat mu sõbra boksinaaber. On alles kokkusattumus.

Mul juhtus sarnane lugu, kui ükskord üksi kinno läksin. Mingi tüdruk läks kinosaalist sisse ja ma ka tema kannul. Siis läks ta ühte ritta ja ma ka tema kannul. Läks ta istus ühele kohale ja mina täpselt tema kõrvale. Vot nii olid meil juhuslikult piletid sattunud ja me olime saalis esimesed ja täiesti võõrad ja mõlemad tulnud üksi kinno. Lahe ju.


2 kommentaari:

  1. Sa oled kuidagi laisaks muutunud oktoobris :D Tahaks eriti trennidest täpsemalt kuulda :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen jaa :D Trenni tuleb ikka teha, nii et neist üritan kirjutada!

      Kustuta