pühapäev, 18. september 2016

Miks see blogi?

Tere!

Muidugi mul üks blogi juba on, milleks on Heltzz.blogspot.com.ee, kuid mul on ammu peas mõlkunud mõte, et paljudel on ju nö olemas päris blogi oma päris elust, mida mul avalikult ei ole. Muidugi suurem osa neist inimestest on juba perega, kirjutavad näiteks oma rasedusest, lastest vms, mis minu blogist erineks kardinaalselt.

Ehk siis ma mõtlesin, et blogi võib ju olla koht, mis on nagu päevik. Aga internetis kuskil serveris. Muidugi on mul hull vajadus privaatsuse järele, aga kui ma kirjutan oma läbielamistest, mida saavad mu sõbrad/tuttavad/asjaarmastajad lugeda, siis oleks minu jaoks ehk isegi veidi parem, kui nad saavad siit lugeda midagi. Muidugi võib mulle oma privaatsus jääda kah ju, lähen autoga metsa ja istun seal üksi.

Ja üks põhjus veel taolise blogi jaoks on tunne, et inimesed ei tea ju, mida ma läbi elan, olen elanud, kuidas ma hakkama saan vms, mis iganes. Igaühele eraldi seletada oleks vist raske.

Vot ja kui mõnikord tunnen, et kõik on juba liig, võin võib-olla tunda, et panen blogi kinni või privaatseks. Noh, jätan selle väljapääsu endale.

Ja üldse ka mulle endale tuleb kasuks vaadata otsa oma elule, mitte peita end või oma probleeme. Mu enda pärast just.

Olgu siis


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar