kolmapäev, 21. september 2016

Koduta neiude nipp

Mõtlesin, et hea idee oleks ehk mõni nipp siia kirja panna puhuks, kui puudub püsiv elukoht.
Kuna ma ise olen naine, siis eelkõige just naistele suunatud.



Ehk siis:
olemas võiks olla nö ööbimiskomplekt. See on siis komplekt, kus on olemas asjad, mida saab siis kasutada lihtsal viisil, ükskõik kuhu pea paned. Isegi telgis. Ja seal on:

  • meigieemalduslapid. Mu lemmikud on see suur pakk, kus 40 tk. Igal pool ei pruugi vett olla, et meiki maha pesta kraani all ja mingi eraldi kaasa võtta vatid ja silmameigieemaldaja vedelal kujul võtab liiga palju ruumi.
  • meigikott oma lemmikute meigiasjadega. Mu lemmik on nt oluline 7 days kulmupliiats! Sain selle iludus.ee poest. Miks see hea on, on just see, et kui iga kord ei saa uut meiki teha, ei näe välja nagu kodutu parm. Ses mõttes, et selle teed üks õhtu ära ja püsib mõni päev enam-vähem näos.
  • hambahari ja hambapasta. Loogiline, oma lemmikud siis.
  • pisike šampoon ja palsam. Neid saab näiteks hotellidest. Palsamit muidugi mitte nii kergesti, aga ostad mingi odava ja kannad kaasas.
  • öösärk ja ööpüksid (pikad). Need kaks on mul seepärast nii, et öösärki kannan vähe privaatsemas kohas, kus pole hullu, et keegi äkki öösärgi alla näha võib, sest öösel ma ju aluspesu ei kanna. Aga ööpüksid panen lisaks, et saada rohkem sooja või ei taha perset näidata võõrastele.
  • üks paar sooje sokke. Need igaks juhuks, kui järsku pead telgis nt ööbima.
  • üks kotike aluspükstega - ma olen hankinud endale terve hunniku, mis mul koguaeg kaasas on. Igaks puhuks mõni värv või lõige. Külmaks päevaks suur alukas, muidu nt stringid.
  • üks kotike sokkidega. Sama siis, mis alukatega, aga need mul kõik enam-vähem universaaled.
  • üks kotike musta pesu jaoks. Iga päev viskad kantud sokid ja alukad sinna ja kui näed pesumasinat, kallad pesumasinasse ja pesed ära. Nii on lihtsam, kui et kraani all kuskil pesta. Esiteks, kraani all pestes pead lootma, et on kuskil üldse kuivatada su asju. Kui sa nt jõuad kohta, kus saab magada ja sul on ainult pudel vett, siis päris loll oleks oma pudelitäit joogivett raisata sokkide pesemisele. 
  • rätik
  • padi (hoida autos)
  • tekk (hoida autos)
  • linad (hoida autos)
  • joogamatt. No seda hoian ka autos ja see on puhuks, kui pean põrandal olema, nt telgipõrandal. See pigem ka siis, kui telgis vaja ööbida ja võib välja jääda nimekirjast, kui sõprade vahelt laveerid. Sest kodudes enamasti on diivanid ja voodid ja madratsid olemas.
  • bikiinid
  • pudel vett. See on näo pesemiseks ja joomiseks.
  • ja muidugi riided, mida iganes kanda armastad
  • jalanõud on universaalsed. Mul siis mugavad tossud. Tallis on tallisaapad veel ning kannan kaasas igaks juhuks ka kassisusse. Talv läheneb, tuleb saapad hankida ka.
  • peldikupaber - seda võib tihti vaja minna. Kas või nuuskamiseks
Olulised elektroonilised asjad:
  • telolaadija, telo ka muidugi
  • akupank (suur abimees) Minu oma on küll üsna kehvake, aga elab üle ja vahel aitab.
  • kõrvaklapid
  • arvuti, kui sul on. Kõige parem muidugi on pisem tahvel. Aga kui on isiklik auto, siis see lubab iga asja suurusel kasvada.
Mulle veel meeldib asju hoida nii, et näiteks üks kott on ühtede asjade jaoks, teine kott teiste jne. Mul on üks pisike seljakott, kus on siis mu rahakott, huulepalsam, sall, nokamüts, akupank. Ehk siis sellega käin niisama ringi. Teine kott, kuldne, on selline, kus on päevik, vihik (iga aine jaoks on sama vihik, millesse saab panna 5 ainet. Ma panen rohkem), pinal. Ja kui ainult kuldse kotiga lähen, panen rahakoti ka sinna ümber.

Mulle endale hullult meeldib kompaktsus ja kord. Nii on iga asi alati õige kohta peal. Et nt kasvõi see vihik, et kõik asjad kirjutan ühte vihikusse. Päevikuid ma lihtsalt armastan juba aastaid, kuigi jah, tänapäeval on kõik elektrooniline (õnneks). Elektroonilisus päästab lihtsalt nii palju, et netist saab olulisi asju leida ja wifit kasutada. Meeletult raskem oleks üldse ilma igasuguse netita niimoodi mööda ilma komberdada.

Üldiselt siis saab kõik lihtsasti nende asjadega aetud kõik elumured. Muidugi tasub meeles pidada, et koduta ei ole kerge elada, sest pidevalt torgib kuklas tunne, et kus seekord siis oldud saab. Lisaks hakkad väga tugevalt hindama seda privaatsust, mis on inimestel, kellel on kasvõi oma tuba või ühikatuba. Üksi ööbimine tundub rämehea luksus. Nii et emotsionaalsed ja vaimsed mured kasvavad järjest suuremaks. Kas vahel olete mõelnud, et üksi olete kodus ja pole midagi teha ja on igav? Lohutage end sellega, et mõni elab alati kellegi kukil ja pole kunagi üksinda. Ei ole vahva pika peale.


Ma mõtlen, et raudselt ma midagi olulist unustasin, mis on minu jaoks juba nii tavaliseks saanud, et enam ei oskagi selle peale tulla. Pm peamised asjad ma siia panin, aga kuidagi on tunne, et jäi midagi lisamata, et kuidas asjad peaks olema vms.
Ah, vb see, et kui on peamised kohad, kus sa tihti saad ööbida, siis igasse kohta võib jätta ühe ööolulise asja, nt igas kohas oma kindlasse kohta oled hambaharja ostnud.

Muidugi see tekst lõi aluse, et on oma auto, aga no näiteks mul hetkel seda reedeni pole, nii et mu padjad ja tekid on seal auto sees kuskil paranduses :D

2 kommentaari:

  1. Haha, kusjuures see peldikupaber on tegelt väga tähtis :D mina eelistan salfakaid muidugi. Kui öösärki pole siis laenan ntx suurt särki vms :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Just :D See käib asja juurde, kui kohvikus saab nt salfakaid palju, võtad kaasa.
      Ja vahel on mõni mees nõus laenama küll oma suurt särki :D Ma lihtsalt ise teiste omi väga ei taha laenata.

      Kustuta