neljapäev, 13. oktoober 2016

Postitused, Koma ja GTA

Jee, ma tänan ühte sõbrannat, kes märkas, et ma pole postitanud!

Nüüd ongi asi selles, et mu elu on saladuses, parimad sõbrad teavad, miks, sest nad löövad mu elus juba automaatselt kaasa ja nad peavad teadma neid asju. See on ka põhjus, miks ma enam ei postitanud mõnda aega.

Ja seetõttu ma suurt ei postitagi enam mõnda aega küll igapäevaselt, kirjutangi Koma trennidest, ja siis kunagi saan jätkata jällegi mõneks ajaks jälle igapäevaselt.

Seekord oligi mu viimane trenn Komaga ratsamatk. See oli pühapäeval ning laupäeval käisin ka korra, kuigi ma enam ei mäleta, kas käisin. Pühapäeval peale seda pidin Tallinna sõitma ning tagasi tulin alles teisipäeva õhtul. Sain lubada endale kahest loengust, mis olid esmaspäeval ja teisipäeval, puudumist, sest need pole veel praktikumideks transformeerunud. Pealegi mul oli hullult vaja asju tuua ära. Kolmapäev ja tänane päev olid päris kiired ka. No, mis kiire see tänane ikka oli, kui päeva lõpus sain GTA-d mängida. No ikka tegelt oli kiire, kool ja muud asjad jne. Mängisin Tallinnas ka GTA-d ja ma panen ühe video siia ühest võidusõiduvõistlusest, kuhu ma esimest korda osalema läksin ja see oli nii naljakas, sest panin mitu korda matsu ja auto lendas üle katuse, aga ma ikkagi võitsin! Ma nii rahul selle mänguga :D Ja see on üldse hullult naljakas mäng, ma nii tihti naeran arvuti taga. Megakahju ainult, et mul polnud GeForce Experience Shadowplayd enne, kui need naljakad asjad juhtusid (see lampi oli arvutist ära kadunud, nii et tõmbasin uuesti, kui märkasin kadumist, enne kui põnevaid asju mängus tegema hakkan). Aga no nüüd on ja nii kui midagi lahedat on, teen video, et pärast uuesti naerda. Kuigi, mind teades, ma luban küll endale, et mängin sagedamini, aga reaalselt, ma polnud seda mängu pool aastat avanud. Nii et, ma ei tea, kas jõuab mängida... aga samas aju rahustamiseks on see megahea.



Ratsamatk oli super! Sõitsime umbes kuuekilomeetrise ringi, kus sai tehtud nii traavi kui ka galoppi. Koma suutis teha koondatud galoppi. Alguses oli ta ärev maastikul, kuid mida aeg edasi, seda rohkem ta ka harjus ning ma väga tahakski, et oleks aega temaga rohkem käia maastikul, et teda harjutada kõiksugu olukordadega. Ning märkasin ka, et mida pikem ring, seda parem. Kui ainult korra minna maastikule, siis ei jõua veel tema ärevus lahtuda.



Nüüd on Komal ka uus rentnik, mis on megehea. Nii ja ratsutama saan ma ise minna laupäeval, mis on ülehomme, kahjuks homme jälle ei jõua, arvatavasti, kuigi tore oleks. Aga ma niiii ootan juba seda ning siis saan koostada trennikava, kuidas me käime. Ja Koma sai koplisse ka Nutella juurde nüüd, nii et ehk muudab see teda rahulikumaks.

No ja eelmine nädal oli mul meeletult kiire ka, see eelmine, sest iga päev oli mul loeng seksuaalsel teel levivad infektsioonid, kus pidi ka kohal käima ja see oli päris pikk loeng ning iga päev läks õhtuni välja ja suurt muud ei jõudnudki teha.

Aga vot, hetkel on mul isegi hästi kõik!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar