reede, 23. september 2016

Täna sain auto ometi!!!

Täna ma ärkasin meeletult vara, seepärast, et see loeng pidi hakkama kell 8 hommikul, mis ei ole normaalne kellaaeg, aga mis siis. Ma olin meganäljane, sest öösel süüa ei olnud, ja hommikul ma ka ei söönud ja siis jõudsin biomeedikumi ja ilmselgelt oli kohvik kinni.
Ma siis sain seal peale loengut süüa, võtsin mingit maksapannkooki.
No ja pidin ühe potetntsiaalse lõputöö juhendajaga kokku saama ja siis ma ei saanud teda too kellaaeg kätte, nii et sõitsin bussiga Kristiina koju.

Seal rääkisime väga asjalikke jutte elu kohta ja siis ma jäin magama. Sest ma olin magamata, kuna öösel sain jua vaid mingi 5 tundi. Kristiina läks vahepeal Tallinna, aga kuna mul oli vaja veel mitu olulist tegevust teha, ertiti veel, et auto vaja kätte saada, siis ei saanud ma kuidagi Tallinna minna.

Siis magasin ja ärkasin üks hetk ja peale ärkamist õnneks helistati Timecolorsist, et tulgu ma autole järgi. Jee, läksin bussiga järgi ja ohkasin seal bussis, tegelt tegi seda mu organism. Aga ma just päeval mõtlesin, et väga veider asi, mis minuga sageli juhtunud on, on see, et järsku mõni mu kaaslane küsib: "mis ohkad?" ja siis ma pean hetk tagasi kerima ja saan aru, et mu organism on ühe pikema hingetõmbe teinud. Enamasti on see minu teadmata olnud ja siis ma lihtsalt ütlen, et ma hingasin. Vahel on see nii nõme, sest siis ma hakkan vaikselt sügavaid hingetõmbeid tegema kontrollitult, sest mine tea, muidu on jälle mingi vihane ohkimine kellegi jaoks. Kuigi ma ei tee ju mingi "oooeeehhh",vaid lihtsalt hingan, aga siiski. No ja teema juurde tagasi tulles, siis bussis isegi üks inimene tuli mult selle hingetõmbe tõttu eest ära, kuigi ma arvan, et mu organism tegi selle hingetõmbe vaid seetõttu, et olin jooksnud bussile ja soojemasse keskkonda õuest sattunud. Vot, mis on tegelikult "ohkamise" taga.

Jõudsin Timecolorsisse ja seal olid nii sõbralikud inimesed ja mu auto oli puhtaks tehtud ja kaunis ja puha! Isegi matid autos olid puhtad! Omg, mu autoke oli nii nunnuke! See paljaste naiste autodega kalender mu tagaaknal oli ainult teistpidi pööratud, vb nad ka imetlesid mu ilusat kalendrit, nii et vahva. Igatahes leppisin olulise inimesega potentsiaalse inimesega kokku (kes mul lõputöö jaoks olulie), millal näeme ja siis oli mul paar tundi aega ja mõtlesin, et oo, vaba ajaga muidugi läheks talli!






Mul oli nii hea meel jälle autoga sõita! Nii mõnus! Ma olin ühte muusikaplaati mitu päeva endaga kaasas tassinud ja sain selle lõpuks makki panna.õ

Mõtlesin Komaga seekord jälle siis ilma sadulata sõita ja panin ka paar latti maha, et ta taguotsaga tööd teeks. Aga millegipärast oli seekord imelikum päev, et Koma sugugi traavi ei suvatsenud rahulikult teha, traavilt tahtis kohe galopile minna. Seega tegingi isegi galoppi sadulata! Aga muidu sammus üle lattide ja ka veits traavis, kui sain.




Videos ma demonstreerin, kuidas ma keeran K-tähest diagonaalile oma kehaga(!!!!) ja siis keeran kaarega jälle rajale paremale sisse. Seal on just see koht, kus Koma tahab ukse poole liikuda, aga nagu näete, siis läheb ta ikka sinna, kuhu palusin! Äge!

No ja läksin rääkima selle tähtsa inimesega ja ta oli mind juba googeldanud, mis on loogiline ja küsis mu eelmise lõputöö kohta. Küsis, mis teema mind huvitab ja miks. Nii et ma nüüd mõtlen jälle hoolega selle üle. Mis te arvate, MILLIST teadust ma tegema sobiks? See oli muidu reproduktiivmeditsiiniga seotud.

Siis oligi kell juba palju, kui need asjad said tehtud ja mõtlesin veel oma nummit autot nautida. Õnneks sattusin liiklusummikusse ja siis sain mitu head lugu kuulata. No liiklusummik oli kuna siin Tartus om motoshow ja siis Tartu ralli vist ja sõitsin mööda Kreutzwaldi tänavat tagasi linna. Ma reaalselt lasin kõrvaltänavalt enda ette lausa kolm autot, sest mul polnud kiiret kuskile ja autos oli nii mõnna mussi kuulata. Ma ei tea, mis vaesed mu taga olevad autod mõtlesid.

Siis jõudsin Kristiina juurde, kus seekord olin üksi ja olin leppind ühe oma (eksist)sõbraga kokkusaamise. Siukest sõpra nagu tema, ongi mul vaid üks, nii et see üks siis. Pidime peole minema või ns tsillima ja nüüd joome siin. Kui on vigu, siis sry, ma juba drunk suht. Kuna siukest staatust saab mu elus olla vaid vähestel inimestel ja piiratud ajal, nt kui ma olen suhtesadamasse suubumas, siis jääb see kõik muu ära, alles jääb vaid sõprus, nii et seni võin ma õnnelikult siin kõike lajatada. Oeh, ma olen veel nii aus ka, et tuleb heit nkn mu pihta. Aga kellel nii poleks?! Tõstke esimesena kivi.



Me veel siin rääkisime või ma mõtlesin, et oh deem, ma tahan elus nii palju palju asju teha. Nt täna ma nägin mäkki minnes naisbussijuhti ja mu ammune soov on olnud bussijuhiks saada, lisaks kõik muud sada asja, nt laulja ja dj ja rallisõitja ja nii palju asju. Nii raske on õigeid valikuid teha.

Ongi kõik, kogu muusika (ta palus nii öelda). Olge mõnusad (ta palus nii öleda). Bye


***
vabandan, kui neid videoid ei näita, nii et kunagi laen nee youtube ja siis näete

2 kommentaari:

  1. Tere
    See on teavitada üldsust, et rooma-katoliku kristlik organisatsioon on avanud rahalise võimaluse, et aidata abivajajaid inimesi, näiteks rahalist abi. Nii et kui teil on rahalisi raskusi või kui teil on mingeid rahalisi probleeme ja kui teil on oma äritegevuse alustamiseks vajalikud vahendid või peate oma arveid maksma välja oma pika ja lühiajalise kestusega ning madala intressimääraga 2% aastas üksikisikutele ja ettevõtetele. Palun võtke meiega ühendust täna e-posti aadressil: (romancatholic19@gmail.com) Piibel ütleb (Lk 11:10) kõigile, kes küsib saab; see, kes otsib otsib; ja koputama avaneb uks. Nii et ärge unustage seda võimalust, sest Jeesus on eile, täna ja igavesti sama. Palun, see on mõeldud tõsiselt mõtlemiseks ja Jumalale, kes kardab inimesi, võta meie siirast tervitusi Rooma katoliku kristlikust organisatsioonist. Võtke meiega ühendust täna selle e-posti teel: (romancatholic19@gmail.com)

    VastaKustuta
  2. Tere
    See on teavitada üldsust, et rooma-katoliku kristlik organisatsioon on avanud rahalise võimaluse, et aidata abivajajaid inimesi, näiteks rahalist abi. Nii et kui teil on rahalisi raskusi või kui teil on mingeid rahalisi probleeme ja kui teil on oma äritegevuse alustamiseks vajalikud vahendid või peate oma arveid maksma välja oma pika ja lühiajalise kestusega ning madala intressimääraga 2% aastas üksikisikutele ja ettevõtetele. Palun võtke meiega ühendust täna e-posti aadressil: (romancatholic19@gmail.com) Piibel ütleb (Lk 11:10) kõigile, kes küsib saab; see, kes otsib otsib; ja koputama avaneb uks. Nii et ärge unustage seda võimalust, sest Jeesus on eile, täna ja igavesti sama. Palun, see on mõeldud tõsiselt mõtlemiseks ja Jumalale, kes kardab inimesi, võta meie siirast tervitusi Rooma katoliku kristlikust organisatsioonist. Võtke meiega ühendust täna selle e-posti teel: (romancatholic19@gmail.com)

    VastaKustuta