pühapäev, 18. september 2016

Dušist sooja vett ei tule?

Vanaema juures peab kütma pliiti, et korteris oleks soe vesi.

Kui täna siia jõudsin, ütles vanaema 👵, et mu juuksed on mustad, tuleb ära pesta. Nii ta mulle tegi sooja vee pliidi peal, mitte nii et küttis soojaks pliidi puudega 🌴 seekord, sest muidu läheb ju korter liiga kuumaks. Ja kui mul on ainult vaja end pesta, siis pole probleemi kausis seda teha.

Noh kaks kaussi on siis vannis sooja veega ja solberdad seal kuni puhas. Vot nii käib pesemine, kui duši 🚿 alt tuleb vaid jahedat vett, aga pesta tahad soojaga. Lased vee enne potis pliidil soojaks, paned kaussi ja pesed. Mõnna.

Nüüd ma clean jälle. Selline on siis minu väike igav tavaline nipp, et kuidas end pesta. Kausis. Aa, no mingi kopsik on ka ja tõstad kausist vett endale sellega peale. Manuaalne dušš :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar