pühapäev, 25. september 2016

Pühapäev ei ole alati puhkepäev

Aga mul täna oli!

Esiteks ma magasin kaua, mis on üks hea enesetunde kriteeriume. Kui ma ärkasin, imestasin, et paks kass magab mu voodis. Ma ei tea, miks ta minuga sõpsi paneb nii väga. Ükskord, muide, oli selline juba juhtum, et ärkasin ja vaatasin jalgade juurde, et mida kuradit, keegi on mulle kilekoti voodisse pannud. Ärritusin veits, et noh, mina magan ja keegi topib kilekoti voodisse ja lõin seda jalaga. Muidugi ei andnud ma mingit suurt omadust, aga "kilekott" ei liikunud absoluutselt kuskile ja siis sain aru, et tegemist oli paksu kassiga!!! Issand jumal! Aga ÕNNEKS paks kass ei teinud teist nägugi, reaalselt. Ta magas mõnusalt edasi, kuigi ma ehmusin ikka kõvasti, et jumal küll, ma ajasin paksu kassi kilekotiga segamini. Seda seepärast, et Bulgaariast olime saanud tumedat värvi kilekotte. Lisasin siia paksu kassi pildi, et näete, ta on triibuline ja võib ju natuke sarnaneda musta või tumedat värvi kortsus kilekotile :D Ok, vb mitte, aga unisena ma arvasin 100%, et tegemist on kilekotiga. See ei juhtunud täna. Lihtsalt et täna magas ka paks kass mu jalgade juures ja ma juba olen targem ja vaatan teinekord ikka hoolega, millega on tegu.

Muidugi ma imestasin täna, et miks magab paks kass mu voodis, mitte Kiki. Kikiga me oleme suht bestikad ja ma ikka arvan, et ta magab mu juures koguaeg. Aga ma ei tea, kas paks ajas ta ära, või miks ta teises toas oli. Vb pigem, et ta on harjunud teises toas magama, kuna ma ise olen Tallinnas nii harva ja siis üksi ta mu ööbitavas toas ei viibi.
Kiki

Paksu

Teiseks mul oli kõht tühi. Mõtlesin, et tegelt mis selles ikka nii jubedat saab olla, kui ma endale süüa teen. No muidugi on vaja nõusid pesta ja pliidi juures passida, aga mis sa hädaga ikka teed, eksju. Muidugi on see ka ajakulu, mille asemel oleksin ma saanud juba raamatut (õpikut) lugeda. No aga panin makaronid keema ja praadisin kanafileed, lisasin apelsine ja juustu ja tegin mingi makaronivärgi. Nii et sõin. Ehk siis pasta kana, apelsinidega ja mingit punast kastet panin ka. Täitsa norm oli.

Siis käisin kinos emaga vaatamas "Luuraja ja luuletaja". See on uus Eesti film ja päris hea selline. Nii huvitavad tegelased olid ja film andis palju mõtteainet.

Ja siis Liisaga jutustasin. Kõik. Igav päev mõnele, mulle oli huvitav.

Aa, ja nüüd jõudsin õnneks natuke lugeda kooliasju ja raamatut. Arvan, et jätkan täna seda tegevust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar